Corona update | 24 september

In de persconferentie van dinsdag 14 september werd duidelijk dat per 25 september weer een aantal landelijke maatregelen versoepeld dan wel aangepast wordt. Zo wordt de anderhalve meter als verplichting losgelaten en kunnen mensen van horecalocaties gebruik maken indien ze hun coronatoegangsbewijs laten zien. Voor sport geldt een aantal uitzonderingen op de regels voor de horeca. Deze zijn opgenomen in het Protocol Verantwoord Sporten en door ons door vertaald in ons aangepaste coronaprotocol.

Belangrijkste wijzigingen zijn dat er geen anderhalve meter afstand meer gehouden hoeft te worden en dat je alleen zittend consumpties mag nuttigen in ons clubhuis in het afgeschermde gedeelte, op voorwaarde dat je in het bezit bent van een Coronatoegangsbewijs, dat wil zeggen:
  1. Een vaccinatiebewijs; of
  2. Een herstelbewijs; of
  3. Een negatieve testuitslag.
Er is geen Coronatoegangsbewijs nodig voor het gebruik van het terras en het afhalen van eten en drinken aan de bar alsmede het nuttigen van dat afgehaalde eten en drinken, buiten het afgescheiden horecagedeelte in het clubhuis.

Klik hier ons aangepaste coronaprotocol.

Wij rekenen op jullie begrip en verantwoordelijkheid. Alleen samen houden we corona onder controle!

Mocht je nog vragen hebben naar aanleiding van het bovenstaande, stuur dan een e-mail naar [email protected]

24-9-2024 Nieuws van het bestuur