10-7-2021| Bestuurskamernieuwtjes # 25

10-7
Het bestuur van MHC Leusden vergadert ca. eenmaal per maand. Daarbij komen de meest uiteenlopende onderwerpen aan bod. Na elke vergadering praten we jullie even kort bij over wat er zoal in de bestuursvergadering aan de orde is gekomen.

Einde seizoen
Afgelopen maandag vond de laatste bestuursvergadering van dit seizoen plaats. Gelukkig weer in het clubhuis in plaats van via Teams.

Achter de schermen wordt heel hard gewerkt aan alle leuke activiteiten die in de zomervakantie plaats zullen vinden op onze club. Zo is er weer het kamp van Hockeykampen.nl (van 19 t/m 21 juli) bij MHC Leusden. Er doen dit jaar 31 kinderen mee! Daarnaast zijn er erop 22 en 23 juli de Schammer Zomerspelen bij MHC Leusden, twee hele leuke dagen vol sport- en spelactiviteiten. Iedereen kan zich aanmelden, ook als je geen lid bent van onze vereniging. Dus kom samen met je vriendjes of vriendinnetjes! Je kunt je aanmelden door een mail te sturen naar [email protected]. Er hebben zich al 60 kinderen aangemeld.

SAVE THE DATES: Het laatste weekend van de zomervakantie staat in het teken van het nieuwe seizoen. Op zaterdag 28 augustus vindt dan de ‘Stick off 2021-2022’ met veel activiteiten voor zowel onze jeugd als de senioren en een afsluitend knalfeest. Op zondag 29 augustus vindt het Schammertoernooi plaats voor ons H1 en D1 team.

Bartegoed
Zoals in de vorige Bestuurskamernieuwtjes is aangekondigd, ontvangen alle seniorleden die zijn geboren voor 1 oktober 2002 en die per 1-7-‘21 nog lid waren (met uitzondering van niet spelende leden, fithockeyleden, G/LG-seniorleden en leden die per 1-7-‘21 minder dan een halfjaar lid waren) een tegoed om te besteden bij de bar. Dit als dank voor het feit dat ze onze club zijn blijven steunen in moeilijke tijden. De barkaart van Twelve kan alleen tijdens de Stick off op 28 augustus 2021 persoonlijk worden opgehaald. Degenen die het betreft ontvangen daarover nog een aparte mail.

Herhaalde oproep: Diverse vrijwilligers gezocht!
Zoals jullie weten zijn we dringend op zoek naar vrijwilligers voor diverse taken binnen onze vereniging. We zijn heel blij dat de vacature voor de Materialencommissie inmiddels is ingevuld! Ook is het gelukt om de Sponsorcommissie te versterken.

Op dit moment zijn we onder andere nog hard op zoek naar iemand die zich wil inzetten voor de Kledingcommissie. Overigens kan het ook heel goed een duo functie zijn. Voor nadere informatie kan contact opgenomen worden met Sabine van de Groep ([email protected]). Wil je wat betekenen voor onze mooie vereniging en ben je benieuwd wat je zou kunnen doen? Stuur dan een mail naar  [email protected]

Daarnaast zoeken we enthousiaste vrijwilligers voor versterking op communicatievlak. Met name op social mediavlak. We willen MHC Leusden op de kaart zetten, we willen onze naamsbekendheid vergroten, we zoeken nieuwe leden, etc. We willen in de volle breedte laten zien wat er gebeurt op de club, op het veld en daarnaast. Hoe leuk het is bij ons. Wat we allemaal doen. Daar hebben we hulp bij nodig. Wie wil meehelpen met ‘maken van nieuws’, het posten van berichten, het maken van vlogs etc. Wil je meer weten of heb je interesse? Neem dan contact op met Maureen Goudriaan, [email protected] of 06-21 14 49 46.

Indeling teams
De afgelopen periode zijn de teams weer allemaal ingedeeld, zo ook de senioren teams. We zijn verheugd te kunnen melden dat er 3 nieuwe jong seniorenteams bij komen volgend seizoen.

Daarnaast zijn we blij dat Martijn van der Luyt zijn contract is verlengd met 2 jaar.

Tot slot nog de onderstaande data op een rij:
19 t/m 21 juli Hockeykampen.nl bij MHC Leusden
22-23 juli:  Schammer Zomerspelen  bij MHC Leusden
16-21 augustus: trainingsweek 1e lijns jeugd
23-27 augustus: trainingsweek 1e en 2e lijns jeugd
28 augustus: Stick-off ’21-’22; dé aftrap van het hockeyseizoen voor alle teams
29 augustus: Schammer Toernooi voor Heren1 en Dames1
30 augustus en verder: alle teams gaan weer trainen

Wil je contact opnemen met het bestuur van MHC Leusden? Dat kan natuurlijk! Je kunt ons altijd persoonlijk aanspreken op de club, maar mag ook een mailtje sturen aan [email protected].

10-7-2024 Nieuws van het bestuur