Corona update – jeugd t/m A mag blijven trainen

16-10

Na de persconferentie van 13 oktober jl. hebben we als bestuur besproken wat er de komende periode wel en niet door kan gaan.

• Voor de jongste jeugd en jeugd tot en met de A-lijn gaan de trainingen gewoon door (behalve in de herfstvakantie).
  • Voor de jongste jeugd en jeugd tot en met de A-lijn is het toegestaan om op zaterdag onderling wedstrijdjes te spelen tussen MHCL teams. Helaas zonder publiek.
  • Wil je zo’n wedstrijd organiseren dan moet je dit zelf afstemmen met je lijncoördinator en het wedstrijdsecretariaat in verband met de veldindeling, [email protected][email protected].
  • Ook moet je zelf zorgen voor scheidsrechters en één coronabegeleider per team. Die coronabegeleider draagt een geel hesje. Deze hesjes liggen bij de wedstrijdtafel in de hal van het clubhuis.
  • Vanzelfsprekend gelden de hygiënemaatregelen overal. De kleedkamers en de bar blijven gesloten.
Misschien voor alle duidelijkheid: alle andere teams mogen de komende periode niet trainen. Bovendien vinden er de komende weken geen competitiewedstrijden plaats.

16-10-2024 Nieuws van het bestuur