Inleveren keepersmaterialen

Beste keepers en coaches, het seizoen is voor een aantal van jullie reeds ten einde en voor een aantal nog een beetje bezig. Dat houdt in dat het einde van het seizoen er aan zit te komen! En dus wordt het weer tijd om alle materialen te komen inleveren op de club. Vanaf halverwege juli komen er een drietal momenten waarop je langs kan komen.

Deze momenten zijn:
  • Zaterdag 4 juli van 12.00 tot 13.00 uur
  • Woensdag 8 juli van 21.00 tot 21.30 uur
  • Zaterdag 11 juli van 12.00 tot 13.00 uur
Zorg er svp voor dat de materialen op een van deze momenten worden ingeleverd. De start van het nieuwe seizoen is alweer in augustus, dus er is maar weinig tijd om alles na te kijken, repareren en bestellen. Houd hier svp rekening mee! Anders kan het zo zijn dat niet alles op tijd binnen is en je pas later kan deelnemen aan de eerste trainingen.

De materialen die retour moeten zijn:
  • Keeperstas met volledige inhoud
  • Cijferslot van de club
Aankomend seizoen ga ik weer mijn uiterste best doen om iedereen te kunnen voorzien van een locker, om gesleep van huis naar de club tegen te gaan. Vanaf de D-Jeugd maak je aanspraak op een dergelijke locker, inclusief het gebruik van een cijferslot. Deze lockers worden aan het begin van volgend seizoen opnieuw verdeeld.

De borg wordt net als voorgaande jaren teruggestort door onze penningmeester. Bij het inleveren van de tas wordt er gevraagd om een IBAN in te vullen, zodat de borg op de juiste rekening kan worden gestort. Zorg er dus voor dat je de juiste gegevens bij de hand hebt op het moment van inleveren. Dit is goed voor de snelheid 😉

Ik wens jullie een hele mooie zomer en zie jullie graag op een van bovenstaande momenten!

Met vriendelijke groet,

Joost van Eijsden