Bestuurswisseling in aantocht

Dit voorjaar gaat er een bestuurswisseling plaatsvinden. Marjan Schaapman treedt terug als secretaris en wordt – als de ALV daarmee instemt - opgevolgd door Inge Jonker. Inge zal vanaf dan binnen het bestuur de portefeuille ‘communicatie’ opnemen en Marjan blijft voorzitter van de communicatiecommissie.

Op 3 juni 2018 is Marjan, als opvolgster van José Rombouts, aangetreden als secretaris. Daarmee heeft zij ook gelijk de nieuwe portefeuille ‘communicatie’ opgezet en de communicatiecommissie opgericht. Het verzorgen en verbeteren van de communicatie voor en door onze vereniging is waar haar hart ligt, maar blijkt lastig verenigbaar – zowel qua benodigde tijd als gevoelsmatig – met de bestuursfunctie van secretaris. Marjan heeft daarom aangegeven terug te willen treden als secretaris en haar rol als voorzitter van de communicatiecommissie voort te willen zetten. In dat verzoek en voorstel willen wij graag meegaan.

We zijn erg blij dat we jullie, onze leden, hierbij ook onze kandidaat voor de functie van secretaris kunnen voorstellen: Inge Jonker. Zij stelt zich bij deze graag aan jullie voor:

Mijn naam is Inge Jonker. Ik ben getrouwd met Erwin en we hebben twee dochters, Anouk en Lisa, die allebei met veel plezier hockeyen bij MHC Leusden. Ik werk als bedrijfsjurist bij VolkerRail in Vianen, een werkmaatschappij van bouwbedrijf VolkerWessels.
Zelf heb ik geen enkele hockeyervaring. Ik heb bewondering voor ouders die een team coachen of een wedstrijd fluiten. Dat zul je mij niet snel zien doen. Maar ik draag wel graag een steentje bij aan onze mooie hockeyclub. Toen Lisa funkey hockey ging spelen ben ik lijncoördinator geworden (jongste jeugd) en zo kreeg ik een mooi kijkje in de keuken van de club.

Ik was erg verrast toen mij werd gevraagd of ik de secretarisfunctie zou willen overnemen. Natuurlijk moest ik daar wel even over nadenken, maar ik grijp deze kans graag aan. Ik vind het belangrijk wat te kunnen doen voor de vereniging waar mijn kinderen zo graag sporten. En met het zittende bestuur als enthousiast team ga ik graag de samenwerking aan.

Tot ziens op de club. Hartelijke groet,
Inge

Inge’s kandidatuur moet door de ALV geaccordeerd worden. We bekijken in de komende periode – als we weten hoe de rest van het seizoen eruit gaat zien als gevolg van de coronamaatregelen – hoe we dat (zowel ALV als Inge's benoeming) in praktische zin zullen vormgeven.

Wil je meer weten over de samenstelling en taakverdeling van ons bestuur?
Kijk op onze website!

18-4-2024 Nieuws van het bestuur