14-1-2023 | Bestuurskamernieuwtjes #38

14-1
Het bestuur van MHC Leusden vergadert ca. eenmaal per maand. Daarbij komen de meest uiteenlopende onderwerpen aan bod. Na elke vergadering praten we jullie even kort bij over wat er zoal in de bestuursvergadering aan de orde is gekomen.

Nieuwjaarsborrel
Op 8 januari j.l. was er een gezellige nieuwjaarsborrel op de club. Na een speech van George waarin hij namens het bestuur enkele bespiegelingen met de aanwezigen deelde langs de lijnen van veiligheid, vitaliteit, verbinding en vertrouwen, hebben we met zijn allen het glas geheven op het nieuwe jaar. En er kon weer heerlijk met de (stamp)pot meegegeten worden. Wil je de speech van George nalezen? Deze staat achter de inlog in LISA (ga naar ‘Club’ > ‘Documenten’ > ‘Nieuwjaars speech’).

Bezoek van de Australiën Wanderers
Op 11 januari brachten de Aussies voor de 20e keer een bezoek aan MHC Leusden. Wat een fantastische traditie! Natuurlijk werden er wedstrijdjes gespeeld en daarna gezamenlijk gegeten door de Australische en Nederlandse jeugd. Frans en Annette Tempel hadden heerlijk gekookt. Bedankt Frans voor de organisatie en ook alle gastouders bedankt voor jullie gastvrijheid en goede zorgen voor onze gasten.

Opvolging Technisch Directeur & Hoofdtrainer H1 en JO18-1
We zijn momenteel bezig met de opvolging voor Martijn van der Luyt. Martijn zal in overleg met Jauke en Marlijn zorgdragen voor een juiste overdracht.

Zonnepanelen
We willen als vereniging verder verduurzamen. Eerder hebben we al geïnvesteerd in LED-verlichting en nu zijn we druk bezig met maar liefst 70(!) zonnepanelen, die in het eerste kwartaal van 2023 worden geïnstalleerd rondom op het dak van het clubhuis. We zijn heel blij dat we voor deze verduurzaming samenwerken met de Rabobank Amersfoort-Eemland. Met een subsidie van € 20.000 uit het Rabo Stimuleringsfonds is de aanleg van de zonnepanelen mogelijk gemaakt. Verder zijn we in gesprek met de Club van 100 voor een mogelijke bijdrage aan deze verduurzaming.

Lustrum
Wisten jullie dat de verkoop van de lustrumartikelen tot op dit moment al heel een mooi bedrag heeft opgebracht? Wil je ook een leuk artikel als aandenken aan ons 50-jarige bestaan, zorg dan dat je iets bestelt, want op = op!

De Lustrumcommissie heeft allerlei leuke activiteiten op de agenda staan, waaronder:
10 februari 2023 - Pubquiz
17 juni 2023 - (G)Oud)-Ledenborrel
30 juni t/m 2 juli 2023 – Schammerralley – The Golden Edition
6 oktober 2023 - Slotfeest Lustrum 50 jaar MHC Leusden
Wil je niets missen, noteer deze data dan vast in je agenda!

Wij hopen er met elkaar weer een heel fijn en sportief jaar van te maken. Tot ziens op het veld of langs de lijn.

Wil je contact opnemen met het bestuur van MHC Leusden? Dat kan natuurlijk! Je kunt ons altijd persoonlijk aanspreken op de club, maar mag ook een mailtje sturen aan [email protected].

14-1-2024 Nieuws van het bestuur