De Schammer Zomer Spelen komen er weer aan!

18-5 Nieuws Na het succes van vorig jaar, komen de Schammer Zomer Spelen terug en wel op donderdag 14 en vrijdag 15 juli! Het worden weer twee leuke en sportieve dagen waarop je met je teamgenoten, vriendjes, vriendinnetjes of klasgenoten allerlei leuke activiteiten onderneemt op onze hockeyclub.

Wie mag meedoen?
Net als vorig jaar, is iedereen welkom die in groep 3 tot en met groep 8 zit. Neem dus vooral je vriendinnetje, vriendje, broer of zus mee die niet bij ons hockeyt.

Wat gaan we doen?
Het programma bestaat uit verschillende sport- en spelactiviteiten. Het is dus voor iedereen leuk om mee te doen. Het zal geen verrassing zijn dat we in ieder geval weer gaan hockeyen. Natuurlijk staan ook de toppers van vorig jaar, levend stratego en lasergamen, op het programma. De andere activiteiten verklappen we nog niet. We starten om 9.00 uur met de activiteiten, die elk een half uur duren. Tijdens de twee pauzes zorgen wij voor wat drinken en een tussendoortje. Om 13.00 uur sluiten we de dag met elkaar af.

Aanmelden voor de Schammer Zomer Spelen?
  • Kijk je uit naar twee gezellige en actieve dagen en zit je op de basisschool in groep 3 tot en met 8?
  • Meld je dan aan via [email protected]
  • Vermeld je naam, leeftijd, wanneer je komt en eventueel wie er met je mee komt.
  • De kosten voor twee dagen bedragen € 15,00 per persoon. Wil je één dag komen? Dat kan natuurlijk ook, de kosten bedragen dan € 7,50 per persoon.
  • Betalen kan vooraf op de club, bij voorkeur met pin, op maandag 4 en dinsdag 5 juli tussen 19.00 en 20.00 uur ’s avonds.
Vragen?

18-5-2024 Jeugd