NIX18 en Corona toegangsbewijs

Zoals jullie weten zijn de corona maatregelen sinds 25 september versoepeld. Dat is fijn, want we kunnen weer normaal hockeyen, er mag weer publiek langs de lijn staan en ook mogen we weer gezellig een drankje nuttigen in ons mooie clubhuis. De gezelligheid die we gewend zijn, is daarmee grotendeels terug. Dat willen we graag zo houden! Daarom nog even onderstaande belangrijke info over NIX18 en de QR-code.

Over een drankje gesproken, per 1 juli 2021 is de Drank- en Horecawet aangepast naar de Alcoholwet. Grootste wijziging is dat het ‘wederverstrekken’ van alcohol nu ook strafbaar is. Dus niet alleen de club en minderjarige (18-) zijn strafbaar als aan een minderjarige wordt verkocht. Maar de volwassene die alcohol doorgeeft aan de minderjarige, is nu ook strafbaar. Kortom: onder 18 geen alcohol op de club!

Wij vragen iedereen binnen onze club, jongeren en volwassenen om zich te houden aan deze regel. De bar-crew zal bij twijfel over de leeftijd een ID-bewijs vragen.

Wat betreft de coronaregels willen we jullie nogmaals attenderen op de verplichting een geldig corona toegangsbewijs (QR-code) te hebben als je in ons clubhuis zittend een drankje en een hapje wil nuttigen. Zonder een geldige QR-code is dat niet toegestaan.

We rekenen op jullie begrip en medewerking!

Bestuur MHC Leusden

15-10-2024 Nieuws van het bestuur