Reminder - 2 november Algemene Leden Vergadering!

Wij hopen onze leden, Ereleden, leden van Verdienste en ouders van leden te ontmoeten tijdens de Algemene Ledenvergadering op 2 november 2021 om 20.00 uur in het clubhuis.

De agenda en bijbehorende stukken staan in LISA Team (achter de login van de website in Club > Documenten > ALV 2 november 2021). Eventuele vragen naar aanleiding van de stukken kunnen vooraf al worden gesteld, door een e-mail te sturen naar [email protected]

De ALV belooft een interessante bijeenkomst te worden, met onder meer de terugblik op seizoen 2020-2021, de presentatie van het financieel jaarverslag, een statutenwijziging én een bestuurswissel: Pieter van Mierlo zal na 7 jaar de functie van bestuurslid Technische Zaken Senioren en A-jeugd neerleggen en wij dragen Jauke Biesma voor als zijn opvolger.

We hopen dat je erbij bent!

P.S. Voorafgaand aan de Ledenvergadering zullen wij bij de deelnemers de CoronaCheck uitvoeren. Vergeet dus niet je QR-code en ID-bewijs mee te nemen en zorg dat je op tijd bent.

Hartelijke groet,
Gertjan, Pieter, George, Ingrid, Arnoud en Inge