Volwassenen jaloers op onze jeugd?

21-1 Nieuws Sommige volwassenen zijn inmiddels misschien een beetje jaloers op onze jeugd. Zij mogen namelijk wel. Zij gaan met stick en bitje naar de club. Zij mogen gewoon trainen… En dat doen ze ook. Alle jeugdteams trainen wekelijks volgens het vaste schema. Van de F-jes tot en met de A. En dat geldt natuurlijk ook voor onze G/LG-hockeyers. Al kan er hier en daar iets wijzigen in de tijden, vanwege de avondklok.

Wedstrijden, competitie en clinics
Onze jeugd mag niet alleen trainen. Ze mogen ook onderlinge wedstrijden spelen. Veel teams zijn dan ook in het weekend op het veld te vinden, omdat ze zelf een wedstrijd regelen. Voor die teams die daar minder actief in zijn, organiseren we nu als club een soort competitie. Zodat ook zij in het weekend in wedstrijdverband kunnen spelen. Speciaal voor onze jeugdkeepers organiseren we twee clinics. Zodat ook zij echt actief bezig zijn en nog beter leren keepen en samen plezier hebben.

21-1-2024 Algemeen nieuws