Geniet van de zomer en blijf gezond!

Lieve leden, ouders en vrijwilligers van MHC Leusden, wat hebben we een raar seizoen achter de rug. Misschien wel de raarste uit onze 47-jarige historie. We begonnen het jaar met een fantastisch evenement, de Stick-off, waarbij echt iedereen die zich betrokken voelt bij onze mooie club elkaar ontmoette op een stralende zonnige dag. Wát een drukte en wát een gezelligheid!
Het contrast met de afgelopen periode kon dan ook bijna niet groter zijn; bijna 2 maanden geen training en vrijwel de hele 2e seizoenshelft geen wedstrijden, geen toernooien, geen evenementen, geen TD’s en biertje aan de bar, geen team-BBQ’s, geen publiek en geen reuring op ons clubterrein…

Maar tegelijk: wat hebben we een (veer)kracht laten zien! Want ondanks dat onze bar zolang dicht moest gaat onze vereniging in financiële zin deze periode doorstaan. En vooral: wat hebben veel mensen de schouders eronder gezet toen de club weer open mocht! Als een van de weinige verenigingen in de wijde omgeving, en als een van de weinige hockeyclubs, hadden wij op 28 april – de eerste dag waarop het weer mocht - onze (jongste) jeugd weer op het veld staan! En op 11 mei gold hetzelfde voor de senioren. Dankzij zo’n 60 (!) vrijwilligers die coronaprotocollen hebben gemaakt, coronadiensten hebben ingepland en zich als coronabegeleider hebben ingezet en een grote groep trainers en coaches is dat allemaal gelukt en kon iedereen in een veilige omgeving toch nog enkele weken hockeyen.
  • In de bijlage van dit bericht vind je een korte terugblik op het afgelopen seizoen
Wij zijn echt supertrots op jullie. We hebben dit echt met elkaar gefikst. We gaan ons nu voorbereiden op volgend seizoen en hopen dat we dan weer vol het veld op kunnen (en blijven)! En in tegenstelling tot eerdere berichten kunnen we inmiddels ook zeggen: SAVE THE DATE, want op 29 augustus gaan we wel degelijk een – coronaproof – Stick-off houden!

Voor nu wensen we jullie eerst een fijne zomer. We hopen jullie allemaal eind augustus weer in goede gezondheid te mogen ontmoeten!

Hartelijke groet,
Gertjan, Pieter, Frans, Ingrid, George, Inge
bestuur MHC Leusden

12-7-2024 Nieuws van het bestuur Terugblik op seizoen 2019-2020.pdf

Er zijn nog geen reacties, plaats uw reactie hieronder

Reageer nu!
Wil je reageren op het nieuws ?