De ALV van 1 juli: coronaproof en met clublied!

Op 1 juli 2020 vond de halfjaarlijkse Algemene Ledenvergadering plaats. In een bijzondere, want coronaproof setting kwamen maar liefst ca. 60 leden naar de club! Fijn om elkaar weer te ontmoeten en informatie, nieuwtjes en zaken die aandacht behoeven met elkaar te delen. En om samen het clublied van MHC Leusden te zingen! :-)

Je vindt alle relevante documenten terug achter de inlog van de website in LISA Team > Club > Documenten:
  • de notulen en de gepresenteerde slides van de ALV van 1 juli vind je daar in de map > ALV - notulen
  • de tekst van het clublied is terug te vinden in > Historie
  • de terugblik op seizoen 2019-2020 staat in > Jaarverslagen en
  • de begroting 2020-2021 en prognose SDV en MHCL zijn na te lezen in > Jaarplannen incl. financiën.

De volgende ALV is in oktober/november 2020. We hopen dan weer zoveel enthousiaste leden te mogen begroeten, want de ALV is dé gelegenheid voor iedereen die betrokken is bij onze club om op de hoogte te worden gebracht van toekomstplannen en van actuele zaken die spelen!

Gertjan, Pieter, Frans, George, Ingrid en Inge
bestuur MHC Leusden