Vanaf 13 september weer extra techniektraining van Onfire Hockeyschool bij MHC Leusden!

Wil jij graag een nog betere hockeyer worden? Eenmaal in de week extra trainen onder leiding van toptrainers, náást je eigen clubtrainingen? Gewoon omdat je gek bent van hockey, maar ook omdat je het niveau van je (basis)techniek omhoog wilt brengen? Dat kan! In de periode 13 september t/m 22 november 2020 verzorgt OnFire Hockeyschool 10 technische trainingen à 1,5 uur bij MHC Leusden. Schrijf je snel in!

De technische trainingen van OnFire Hockeyschool zijn bestemd voor jeugdleden tussen de 7 en 16 jaar. Je kunt je aanmelden voor 10 technische trainingen van 1,5 uur per keer die plaatsvinden op de velden van MHC Leusden. Kijk in de agenda van onze website voor de data!

Alle trainingen worden gegeven volgens de filosofie van Raoul Ehren (al ruim 10 jaar coach Den Bosch dames 1) en Sjoerd Marijne (oud-bondscoach Nederland, huidige bondscoach India dames).
De trainingen kennen een hoge intensiteit, onder meer doordat gewerkt wordt met kleine groepen. Je bent veel in beweging en je krijgt veel individuele begeleiding zodat je daadwerkelijk beter wordt. Je leert alle nieuwe technieken, maar eerst moet de basis in orde zijn.
Met deze video krijg je een goed beeld van de trainingen van OnFire Hockeyschool: https://www.youtube.com/watch?v=efj-Epubz3I.

Ben je geïnteresseerd? Schrijf je dan in op www.hockeysupport.nl!

2-9-2024 Jeugd