Nieuw clubtenue beschikbaar sinds 8 februari!

Sinds 8 februari is het nieuwe clubtenue beschikbaar en kunnen leden van MHCL hun nieuwe kleding ophalen bij Daka in Amersfoort. Hieronder kun je lezen hoe e.e.a. in z’n werk gaat – lees dit goed door; dit is een grote operatie, dus er worden GEEN UITZONDERINGEN op gemaakt! Je kunt bij Daka trouwens ook profiteren van scherpe aanbiedingen op hockeyschoenen en -sticks!

Uitgifte / afhalen van de nieuwe kleding
De kleding is beschikbaar sinds 8 februari en ligt bij Daka op een speciaal voor ons gecreëerde plek in de winkel.
LET OP!
  • De nieuwe clubkleding waarop de speciale prijs van € 30 pp van toepassing is, kan sinds 8 februari alleen op deze manier worden afgehaald.
    update 2/3/20: niet alle maten zijn meer beschikbaar, klik hier voor info
  • De kleding kan ter plekke gepast worden.
  • Ruilen op een later tijdstip is toegestaan.
  • Bij het ophalen van de kleding moet je je naam, lidmaatschapsnummer en het team waarin je speelt doorgeven én aangemeld zijn als clublid in de Daka-app. Voor (jongste) jeugdleden kan dat natuurlijk via het account van een van de ouders.
    >> Voor het geval je dat nog niet eerder gedaan hebt: download de app DAKA VIP, registreer jezelf als nieuwe klant, ga naar Meer > Groepen en meld je aan als lid van MHC Leusden met activatiecode mhcldk18.
  • Iedereen haalt persoonlijk zijn/haar eigen setje in de winkel op. Alleen bij wijze van uitzondering kun je een setje voor iemand anders meenemen, bijv. als iemand door ziekte echt niet tussen 8 februari en 1 maart kan langskomen.
  • De uitgifte van de clubtenues voor Heren1, Dames1 en de 1e selectieteams jeugd loopt NIET via de winkel. De spele(e)l(st)ers van deze teams worden via hun manager door de kledingcommissie geïnformeerd.
Afrekenen
Elk clublid heeft recht op 1 setje nieuwe clubkleding (= shirt + rok of broek) voor € 30. De betaling ervan heeft inmiddels plaatsgevonden d.m.v. automatische incasso; alle leden die verplicht zijn in een wedstrijdtenue te spelen hebben op 2 februari de nota ontvangen en het bedrag is op 7 februari geïncasseerd. De nieuwe set wordt dus NIET in de winkel afgerekend.

• Voor trimmers, Funkeys en F'jes is het wedstrijdtenue niet verplicht. Maar zij die wel ook graag een nieuw clubtenue willen zijn eveneens van harte welkom bij Daka! Ook zij kunnen vanaf 8 februari gebruik maken van het eenmalige aanbod van € 30 per tenue. In hun geval vindt eveneens betaling per automatische incasso plaats, maar achteraf.
  • Als je op hetzelfde moment bij Daka ook andere artikelen (zoals sticks, schoenen etc.) koopt, moet je gewoon langs de kassa om dat af te rekenen. Dat geldt ook voor extra nieuwe clubkleding; alles wat je meer mee wilt nemen dan 1 setje clubkleding wordt gewoon bij de kassa afgerekend tegen de normale prijs. Vanzelfsprekend geldt daarbij wel de korting die altijd al van toepassing is, zoals je kunt lezen in de Daka-app en op onze website.
Sokken!
Op dezelfde speciale plek in de winkel kunnen ook sokken verkregen worden. Deze zijn géén onderdeel van de eenmalige aanbieding, dus hiervoor gelden de normale prijzen. Alleen de sokken kunnen bij de speciale uitgifteplek worden afgerekend.
Meer lezen over….

6-2-2024 Nieuws van het bestuur