Gezocht: barvrijwilligers voor de woensdagmiddag en vrijdagavond!

Ben jij minimaal 18 jaar en op zoek naar een leuk, gezellig baantje? Ben jij gastvrij en enthousiast en wil je wel deel uitmaken van het gezellige team barmedewerkers op onze club? Laat dan snel van je horen, want de barcommissie is op zoek naar vrijwilligers die bardienst willen draaien op de woensdagmiddag tussen 14.30 en 16.30 uur en/of op de vrijdagavond van 17.00 uur tot sluiting in wisselende diensten.

De barcommissie zorgt voor al het ‘eten en drinken’ op de club. Maar dat is niet het enige! De barcommissie zorgt ook voor de barbezetting, voor Eet met de pot mee, voor de eventuele taart voor teams die iets te vieren hebben, voor de catering en aankleding van het clubhuis bij evenementen en activiteiten. Kortom, er is een boel te doen!

De barcommissie bestaat uit 4 personen. Samen met ca. 20 vrijwilligers verzorgen zij de bar- en keukenbezetting op de zondag en doordeweeks. Als barmedewerker zorg je voor een goede dienstverlening aan de bar, jij bent de uitstraling van onze club! Daarnaast is het prettig als je initiatief neemt op het gebied van bijvullen, opruimen en schoon achter laten van de bar.

De bar is dagelijks open van 16:00 uur tot 24:00 uur. Momenteel zijn er vacatures voor de woensdagmiddag tussen 14.30 en 16.30 uur en de vrijdagavond van 17.00 uur tot sluiting. Alle hulp is welkom, dus ook al ben je 1 keer in de maand beschikbaar laat dan wat van je horen. Indien nodig kan er geruild worden met de andere vrijwilligers. En wanneer je regelmatig inzetbaar bent (bijvoorbeeld iedere week) is er de mogelijkheid voor een vrijwilligersvergoeding.

Heb je interesse of wil je meer informatie?
Neem dan contact op met de Barcommissie of de Vrijwilligerscommissie!

6-1-2024 Algemeen nieuws

Er zijn nog geen reacties, plaats uw reactie hieronder

Reageer nu!
Wil je reageren op het nieuws ?