Workshop videoanalyse voor coaches en trainers

MHC Leusden beschikt op het hoofdveld over videocamera’s, waarmee opnames gemaakt kunnen worden van trainingen en wedstrijden die daar plaatsvinden. Doel: met behulp van videoanalyse het spel van je team verbeteren. Wij nodigen coaches, trainers en andere belangstellenden die gebruik zouden willen maken van het videosysteem uit voor een workshop op 17 september op de club.

Rondom ons hoofdveld zijn aan het begin van seizoen 2018-2019 vier vaste full HD camera’s geïnstalleerd waarmee overzichtsbeelden worden gemaakt van het hele veld. Het doel hiervan is in de eerste plaats om deze beelden door coaches, trainers en spelers online terug te laten kijken om ervan te leren. Dankzij deze camera’s en de gebruiksvriendelijke software van 360SportsIntelligence kun je het spel van je team verbeteren - de analysetools van 360SI geven je de feedback die je nodig hebt!

Op 17 september om 19.30 uur geeft 360SportsIntelligence in ons clubhuis een workshop over de bediening van dit programma voor videoanalyse. De workshop is in de eerste plaats bedoeld voor coaches en trainers van teams die op het hoofdveld spelen, maar ook andere geïnteresseerden zijn van harte welkom.

LET OP: Oók teams die normaliter niet op het hoofdveld spelen kunnen gebruik maken van dit systeem. In dat geval vraag je tijdig (!) aan Martijn of aan de coach/manager van een team dat op het hoofdveld speelt of jullie een keer van trainingsveld kunnen wisselen. Bij wedstrijden vraag je het wedstrijdsecretariaat Jeugd of wedstrijdsecretariaat Senioren of jouw team een keer op het hoofdveld ingepland kan worden.

Na de workshop is er meteen gelegenheid om toegang tot het systeem te regelen!

Heb je vragen? Wil je bij deze workshop aanwezig zijn?
Stuur dan een mailtje aan de commissie ICT Infrastructuur!

13-9-2024 Algemeen nieuws