NIET VERGETEN! Uiterlijk 15 september aanmelden voor zaalhockey!

Vergeet je niet om jezelf of je kind(eren) aan te melden voor zaalhockey?! Dat kan t/m uiterlijk 15 september via LISA Team, dus log gauw in via de website!

De zaalhockeycommissie moet al half september bij de KNHB aangeven welke leden gaan zaalhockeyen. Het is dus belangrijk dat ieder lid dat in de zaal wil hockeyen zich tijdig aanmeldt via de website, zodat de teams kunnen worden ingeschreven.

Hoe werkt het aanmelden?
  1. Ga naar onze website mhcleusden.nl via een vaste computer (dus niet met je mobiele telefoon).
  2. Ga naar LISA Team (het pijltje naast Contact) en log in met het lidnummer en wachtwoord van het lid dat je wilt aanmelden.
    Je komt nu op de LISA Teampagina met alle persoonlijke gegevens van het betreffende lid.
  3. Klik op het evenement Zaalhockey (rechts onderin) en meld je aan.
    Aanmelden kan t/m 15 september 2019!

Zit je in een selectieteam?
Meld je dan ook aan via de website! In de selectieteams is zaalhockey verplicht!

Info over zaalhockey

Voor de kinderen en ouders die nieuw zijn op hockeygebied of nieuw binnen het jeugdhockey:

• De jeugd speelt zaalhockey tussen begin december en half februari. Meestal zijn er 6 tot 7 speelweekeinden per team in deze periode. De wedstrijden zijn op zaterdag of zondag, het team speelt in een blok van 2 uur 2 wedstrijden van 30 min.
  • De club regelt een aantal trainingen voor ieder team, in de blaashal of in de Korf in Leusden.
  • Extra benodigdheden ten opzichte van het veld zijn zaalschoenen (die geen strepen achterlaten op de zaal vloer), een zaalstick en een zaalhandschoen.
Met vriendelijke groet,
Commissie Zaalhockey