Stick-off ’19-’20: de Club Challenge!

Als je nou straks op je luchtbedje ronddobbert, of in je luie stoel zit of nog in de file naar Frankrijk staat.... kun je misschien ook je gedachten even laten gaan over de Club Challenge?! Want die gaat van start op 31 augustus tijdens de Stick-off ’19-’20! Wij dagen al onze leden, ouders en vrijwilligers uit om in de eerste seizoenshelft zoveel mogelijk geld in te zamelen voor de Paulien van Deutekom Foundation. Ga maar vast los met de creatieve ideeën en acties - wij geven die inzameling een k(St)ick-off met de opbrengst van de bingo!

Wat Maarten van der Weijden kan, kunnen wij ook, dachten wij….. Nee, we gaan niet 195 km zwemmen.... en waarschijnlijk ook geen 3,9 miljoen euro ophalen…. Maar wij kunnen wel ook onze stinkende best doen om een mooi bedrag in te zamelen voor hetzelfde goede doel als Maarten: onderzoek naar de genezing van (long)kanker!

Paulien van Deutekom Foundation Tijdens de ALV van 4 juni jl. verzorgde Andrea Nuyt - voormalig topschaatster, vrijwilligster op onze club en moeder van hockeyende kinderen – een indrukwekkende presentatie waarin zij onder meer vertelde over het ziekbed van haar vriendin Paulien, het ontstaan en de acties van de Paulien van Deutekom Foundation, hoeveel troost dit opleverde en hoe vrijwilligerswerk tot een gevoel van verbinding leidt. Als club willen we graag een bijdrage leveren aan de Paulien van Deutekom Foundation en daarom zullen we de opbrengst van de bingo op de Stick-off ‘19-’20 aan de stichting schenken. Maar daar willen we het niet bij laten!

Club Challenge – De bingo-opbrengst wordt het startbedrag van een club challenge! Wij dagen al onze leden, ouders en vrijwilligers uit om in de eerste seizoenshelft zoveel mogelijk geld in te zamelen voor dit prachtige doel! Bijvoorbeeld door wedstrijden te laten sponsoren door familie en vrienden, met een kofferbakverkoop, met het sparen van statiegeld of de organisatie van een sponsorloop op je school. Laat je creativiteit los en bedenk een leuke, effectieve inzamelingsactie met jouw teamgenoten!
Vanzelfsprekend gaan we van al die prachtige acties uitvoerig verslag doen op onze site en social media!

We hopen van harte dat je net zo geïnspireerd geraakt bent door Andrea’s presentatie en de prestatie van Maarten van der Weijden als wij! Laten we als club samen een prachtige bijdrage leveren aan de Paulien van Deutekom Foundation!

20-7-2024 Algemeen nieuws

Er zijn nog geen reacties, plaats uw reactie hieronder

Reageer nu!
Wil je reageren op het nieuws ?