Stick-off ’19-’20: Stick & Bitje-training!

Op 31 augustus geven wij het nieuwe hockeyseizoen met alle leden, ouders en vrijwilligers een geweldige, feestelijke start op de Stick-off ’19-’20! Maar ook nieuwe leden zijn van harte welkom! Van 15.00 tot 16.00 uur organiseren wij een Stick & Bitje-training voor kinderen tussen de 4 en 14 jaar die graag kennis willen maken met hockey en met onze gezellige club!
Voor € 25,- krijg je niet alleen een training, maar ook een hockeystick en een bitje. We nodigen je van harte uit hieraan deel te nemen!

Wat is een Stick & Bitje-training?
Dit is eenmalige training waarin je kennis maakt met hockey en met MHC Leusden. Je leert tijdens deze training de eerste beginselen van hockey onder begeleiding van onze trainers. De training vindt plaats op de velden van MHC Leusden aan de Schammersteeg 2 in Stoutenburg (gem. Leusden).

Wat heb je nodig voor een Stick & Bitje-training?
Je hoeft echt nog geen volledige hockey-outfit aan te schaffen, maar het volgende is wel belangrijk:
  • Sportieve kleding en sportschoenen die geschikt zijn voor buiten (dus geen zaalschoenen);
  • Je krijgt van ons een bitje ter bescherming van je gebit. Een bitje is bij hockey verplicht en superbelangrijk voor jouw veiligheid!
  • Natuurlijk heb je een hockeystick nodig, maar ook die krijg je – samen met jouw bitje- van ons bij de training!
  • Scheenbeschermers zijn niet verplicht, maar als je ze hebt kun je ze het beste wel aantrekken. Als je lid wordt zijn ze wél verplicht.

Wat kost de Stick & Bitje-training?
De kosten zijn EUR 25,- per kind en daarvoor krijg je dus een hockeystick en een bitje. Dit bedrag wordt ter plekke voldaan, contant of per pinbetaling.

Doe je mee aan de Stick & Bitje-training?
Je ouders kunnen je aanmelden voor deelname aan de Stick & Bitje-training via [email protected]

LET OP: Om te zorgen dat wij voor jou de goede stickmaat kunnen bestellen geven zij daarin ook de lengte aan (in centimeters) tussen de grond (met schoenen aan) en je navel. Het bitje maken we ter plekke passend.

Heb je nog vragen?
Neem dan contact met ons op via [email protected]
We hopen van harte je op 31 augustus te mogen verwelkomen en wensen je veel plezier bij de Stick & Bitje-training!

27-8-2024 Algemeen nieuws