Stick-off ’19-’20: de Matchbeurs!

Op 31 augustus geven wij het nieuwe hockeyseizoen met alle leden, ouders en vrijwilligers een geweldige, feestelijke start op de Stick-off ’19-’20! We maken dan ook van de gelegenheid gebruik om de activiteiten van onze commissies onder de aandacht te brengen én zoveel mogelijk nieuwe vrijwilligers te werven. Dat doen we met een zogenaamde ‘Matchbeurs’!

De Matchbeurs is op 31 augustus van 10.00 tot 14.00 uur. Onze commissies zullen dan - verdeeld over verschillende kramen - zichzelf presenteren en mensen enthousiast maken voor vrijwilligerswerk op onze club! Jaarlijks zijn er ca. 350 mensen op onze vereniging als vrijwilliger actief, maar nog steeds geldt: meer handen maken licht werk en ja, nóg meer hulp is nodig!

In elke kraam kunnen commissieleden je bovendien vertellen voor welke activiteiten concrete vacatures bestaan. Je kunt dan ook van elke vacature een formuliertje met informatie meenemen om later nog even door te lezen. Heb je belangstelling voor een vacature, dan vul je het formuliertje in en hang je het - op 31 augustus of de dagen erna - op het Matchbord in het clubhuis!

Zo hopen we het nieuwe seizoen weer met de inzet van vele enthousiaste en betrokken mensen tot een succes te maken!
  • Wil je nu al weten welke vacatures er zijn? Kijk dan in LISA Team > Club > Documenten > Vacatures!
  • Meer lezen over andere oudertaken en vrijwilligerswerk? Klik hier!
  • Wil jij een bijdrage leveren als vrijwilliger? Neem contact op met de vrijwilligerscommissie!

16-7-2024 Algemeen nieuws

Er zijn nog geen reacties, plaats uw reactie hieronder

Reageer nu!
Wil je reageren op het nieuws ?