MyClubStore: vergeet niet je gratis clubartikelen @Jumbo te bestellen!

Vergeet niet om uiterlijk 28 juli je volle spaartkaart in de winkel in te wisselen voor een unieke code en je gratis, gepersonaliseerde artikel te bestellen in de MyClubstore webshop! Leuk voor jou én interessant voor de club want voor elke besteld artikel krijgt MHC Leusden van Jumbo een kleine bijdrage.

Hoe werkt deze spaaractie?
Er zijn meerdere verenigingen in Leusden die meedoen aan deze actie. Voor iedere deelnemende club is een eigen spaarboekje gemaakt. In dit boekje zitten spaarkaarten voor 6 verschillende clubartikelen. Wij hebben gekozen voor een handdoek, cap, hoodie, slippers, bidon en schoenentas.

De actie startte op 27 mei. Tot en met 21 juli kon je een spaarzegel krijgen bij iedere € 10,- aan boodschappen en verschillende actie-artikelen bij Jumbo Wahle en Jumbo Wincoop in Leusden. Die plak je op de spaarkaart voor het door jou gewenste item.
Een volle spaartkaart wissel je in de winkel in voor een unieke code. Met die code kun je vervolgens zelf t/m 28 juli in de MyClubstore webshop je gratis artikel bestellen en laten bedrukken met je eigen naam.

Het zegels sparen is inmiddels afgelopen, maar het spaarboekje is nog steeds gewoon af te halen bij Jumbo Wahle en Jumbo Wincoop in Leusden.

Aan het einde van de actie worden alle bestellingen verzameld en geproduceerd. Rond eind augustus worden alle artikelen uitgeleverd. Hoe dat in z’n werk gaat zullen we t.z.t. laten weten.

Voor welke artikelen spaar jij ?

23-7-2024 Sponsoring