Wij verheugen ons op de Stick-off '19-'20!!

Wij verheugen ons op de Stick-off '19-'20 op 31 augustus! We geven het nieuwe seizoen dan samen een feestelijke start met o.a. onderlinge wedstrijdjes, een Matchbeurs voor vrijwilligers, de start van de club challenge en een Stick&Bitje voor nieuwe leden!

Op 31 augustus zien we graag al onze leden en vrijwilligers op de club voor een feestelijke kick-off van seizoen 2019-2020! Natuurlijk zijn ook alle ouders, broertjes en zusjes, opa’s en oma’s en iedereen die zich betrokken voelt bij of nieuwsgierig is naar MHC Leusden van harte welkom!

In de afgelopen periode hebben we steeds meer tipjes van de sluier opgelicht over wat we allemaal gaan doen. Begin komende week zullen we het totale programma publiceren. In je persoonlijke tijdlijn in de club-app kun je zien hoe laat je verwacht wordt voor de onderlinge partijtjes bij de jeugd.

We wensen je nog een laatste fijne zomervakantieweek en zien je graag op
zaterdag, 31 augustus 2019
van 9.00 tot 01.00 uur