VANAVOND: presentatie Andrea Nuyt over de Paulien van Deutekom Foundation & ALV!

Wij hopen van harte onze leden, Ereleden, Leden van Verdienste en ouders van leden te mogen ontmoeten tijdens de Algemene Ledenvergadering op dinsdag 4 juni vanaf 20.00 uur in ons clubhuis. Deze keer met een bijzondere gast: Andrea Nuyt! Zij vertelt over hoe een spontaan idee van een paar goede vriendinnen uitgroeide tot de Paulien van Deutekom Foundation.
De agenda en overige vergaderstukken zijn te vinden op de site achter de inlog in LISA Team.

De ALV is dé gelegenheid voor iedereen die betrokken is bij onze vereniging om zich te informeren over de toekomstplannen en over actuele zaken die spelen. Maar het is ook een goede gelegenheid om met elkaar in gesprek te gaan! We beginnen de bijeenkomst op 4 juni dan ook met een interactief moment waarin we graag van jullie horen wat er leeft: waar word je blij van en waar maak je je zorgen over, wat gaat goed en wat behoeft verbetering? En waar zou je met ons over willen sparren en/of aan willen samenwerken?

Verder zullen we een toelichting geven bij zowel de Begroting 2019-2020 als de Strategie 2022. Deze strategie is gebaseerd op de conclusies uit de tevredenheidenquête van 2018 en is in nauwe samenwerking met commissies en betrokken leden tot stand gekomen: het is echt een strategie ‘van, voor en door de leden’!

Ook in deze ALV: een bestuurswisseling! Sandra van den Ende zal na 6 (!) jaar de portefeuille Technische Zaken Jeugd neerleggen en wij dragen Ingrid Daalderop voor als haar opvolgster. Een dezer dagen zal Ingrid zichzelf voorstellen via de site/app.

Kortom, er zijn veel goede redenen om bij deze ALV aanwezig te zijn en we hopen dan ook van harte je te mogen verwelkomen op dinsdag 4 juni om 20.00 uur in ons clubhuis!

De agenda en overige vergaderstukken zijn te vinden op de site achter de inlog in LISA Team.

Gertjan, Frans, Pieter, Sandra, Marjan en George
bestuur MHC Leusden