Champagne voor de vrijwilligers van MHCL!

Zondagmorgen, 14 april, een frisse wind, een blauwe lucht met een stralende zon, hockey op de velden en….. een champagneontbijt voor onze vrijwilligers! Het clubhuis als restaurant, met fleurig gedekte tafels, een heerlijk ontbijtbuffet, een gezellig achtergrondmuziekje én de benoeming van Els van Midden tot Uitblinker van het jaar!

325 vrijwilligers - Dit seizoen is weer een enorm aantal vrijwilligers op onze club actief: ca. 325 mensen zorgen er samen voor dat onze teams gecoacht worden, dat alles op en rond het clubhuis piekfijn in orde is, dat alle wedstrijden ingedeeld zijn en voorzien van scheidsrechters, dat we elke vrijdag met de pot mee kunnen eten, dat er een lekker koud getapt biertje klaar staat bij de bar, dat we een geweldig zaalhockeyseizoen hadden en ga zo nog maar even door. Dankzij onze vrijwilligers hebben we elke keer weer een fantastisch hockeyseizoen en dat waarderen wij enorm.

champagneontbijt - Zonder de inzet van vrijwilligers kan een vereniging niet bestaan en MHC Leusden wilde hen dan ook graag op een speciale manier bedanken voor hun energie, inzet en enthousiasme. Dat gebeurde met een gezellig champagneontbijt op de club, dat door…. jawel, de vrijwilligers van onze vrijwilligers- en barcommissie fantastisch was verzorgd! Iedereen werd welkom geheten met een glas champagne, de tafels waren prachtig gedekt, er was een uitgebreid ontbijtbuffet met lekkere broodjes, roereieren en verse jus d’orange.

de Uitblinker - Tijdens dit ontbijt werd Els van Midden, onze keepersmanager, uitgeroepen tot dé Uitblinker van seizoen 2018-2019. Els is al vele jaren de belangrijkste schakel tussen de trainers en de keepers. Zij mailt, belt en helpt mee met het organiseren van verschillende keepersuitjes en de shootout-competitie op de club. Zij heeft hart voor de keepers en werkt mee aan het ontwikkelen van een goede keeperschool en een veilige omgeving voor de keepers. Ze staat voor je klaar wanneer je haar nodig hebt en alle keepers van Leusden hebben profijt van het werk dat zij voor de club verricht. Els verdient een eervolle vermelding in ons clubhuis!

Clique Panique Het Leusdense salonorkest ‘Clique Panique’ verzorgde de muzikale omlijsting. Dit ensemble  is oorspronkelijk ontstaan uit de muziekschool Leusden en bestaat uit musici die op latere leeftijd met muziek zijn begonnen en daarna zelfstandig verder gegaan zijn. ‘Clique Panique’  speelt  al meer dan 30 jaar salonmuziek; muziek die ooit ontstaan is als de lichtere klassieke muziek, een genre dat vooral bekend is geworden door het orkest van André Rieu.

Wij bedanken nogmaals al onze vrijwilligers voor hun inspanningen en hopen ook volgend seizoen weer op vele vrijwilligers te mogen rekenen!

16-4-2024 Nieuws van het bestuur