Laatste kans! Geef je op voor het clubkampioenschap Shoot Out!

Ben jij de Shoot Out Koning of Koningin van onze club of ben jij de Keeper of Keepster of die een shoot out het beste pareert?? En ben je niet ouder van 17 jaar? Doe dan op zondag 19 mei mee met het clubkampioenschap Shoot Out en maak kans op deelname aan het NK Shoot Out!

Op zondag 19 mei organiseren wij - net als voorgaande jaren - het clubkampioenschap Shoot-out. Jeugdleden van de A- t/m D-jeugd die niet ouder zijn dan 17 jaar gaan dan uitmaken wie zich een jaar lang de beste shoot out-nemer of -stopper van onze club mag noemen!

NK Shoot Out – Bovendien kunnen 4 veldspelers (2 jongens en 2 meisjes) en 2 keepers (1 jongen en 1 meisje) zich plaatsen voor het districtskampioenschap van het NK Shoot Out op 16 juni bij Schaerweijde in Zeist. En gaat dat óók supergoed, dan kun je je zelfs plaatsen voor het Nederlands Kampioenschap Shoot Out 2019 op 23 juni bij hockeyclub AMVJ in Amsterdam!

Oefenen – We willen je graag helpen om in de periode vóór het clubkampioenschap op 19 mei tijdens je teamtraining te oefenen op het nemen van shoot outs en te ervaren hoe gaaf en leuk dat is! Daarom zullen alle trainers van de A- t/m D-jeugd hier in de week van 15 t/m 18 april en van 6 t/m 10 mei aandacht aan besteden.

Aanmelden – Wil je mee doen aan het clubkampioenschap Shoot Out op 19 mei? Meld je dan uiterlijk vrijdag 10 mei aan via LISA Team > Club > Evenementen(dat is de inlog op de website).

Vragen? – Als je nog vragen hebt kun je die stellen aan Nick, Els of Matthijs, op de club of via de mail [email protected].

We zien je graag op zondag 19 mei!

Nick Schreuder (keeperstrainer en -coördinator)
Els van Midden (keepersmanager)
Matthijs van Reij (voorzitter Jeugdcommissie)

8-5-2024 Jeugd