Bevestig je VOG-aanvraag of lever 'm in!

Ben jij een van die 115 vrijwilligers die al een VOG bij ons heeft ingediend? Fijn, bedankt! Dan hoef je niet verder te lezen….
Voor ruim 100 vrijwilligers geldt dat nog niet: De laatste batch (her)nieuw(d)e VOG-aanvragen is deze week door onze ledenadministratie ingediend. Als dat op jou van toepassing is heb je een mail ontvangen van het ministerie van Justitie en Veiligheid met een aanvraagcode. Bevestig direct de VOG-aanvraag d.m.v. die code én stuur je VOG na ontvangst zo snel mogelijk naar ons op!

In totaal zijn sinds het begin van dit seizoen ca. 220 VOG-aanvragen ingediend. Een grote klus, geklaard door onze ledenadministratie. Maar we doen dat graag want wij vinden het belangrijk dat al onze leden veilig zijn en zich veilig voelen op onze vereniging.
Echter… wij vinden het niet fijn als we al die VOG-aanvragen nóg een keer moeten indienen! En dat is wel nodig als jij de aanvraag laat verlopen. Inmiddels zijn ca. 115 VOG's ontvangen, dus we zijn er nog niet! Daarom doen wij een dringende oproep aan alle vrijwilligers op wie deze aanvraag van toepassing is:
Bevestig zo snel mogelijk, maar in ieder geval binnen 30 dagen na ontvangst van de e-mail van het ministerie van J&V de aanvraag en lever je VOG zo snel mogelijk in bij de ledenadministratie!

Je kunt de VOG inleveren door:
  • ‘m op te sturen naar MHC Leusden | t.a.v. de Ledenadministratie | Postbus 325 | 3830 AJ Leusden,
  • maar je mag ‘m ook inleveren bij je lijncoördinator of bij Nardy Dietz (zaterdag en zondag achter de bar), die dan zorgen dat de VOG bij de ledenadministratie terecht komt.

Laat je VOG niet zomaar achter op de club - het is jouw verantwoordelijkheid om ervoor te zorgen dat wij jouw VOG ontvangen!

Dank voor je medewerking! Zo maken we samen onze club nóg veiliger!

4-12-2024 Nieuws van het bestuur De meest gestelde vragen over de VOG-aanvraag 041218.pdf