De meest gestelde vragen over zaalhockey

Zaalhockey is de tegenhanger van veldhockey en wordt in een sportzaal gespeeld, met een lichtere bal en stick en kortere wedstrijden. Zaalhockey vindt plaats tijdens de winterstop van de veldhockey. In november van elk jaar wordt daarvoor op het miniveld onze eigen blaashal opgezet.

Zaalhockey verschilt – zowel in spel, spelregels, benodigd materiaal als organisatie – best veel van veldhockey.
Onderaan dit berichtje vind je het document "De 21 meest gestelde vragen over... zaalhockey". We hopen hiermee zoveel mogelijk duidelijkheid te geven.

Staat jouw vraag er niet bij? Stel 'm dan per mail via [email protected]!

PS.
Achter de inlog van de website, dus in LISA Team > Club > Documenten > Zaalhockey vind je dit document ook PLUS de presentatie van de coach- en managersavond van afgelopen maandag (12 november) PLUS een handige taakomschrijving voor de zaalleiding.

14-11-2024 Algemeen nieuws De meest gestelde vragen over zaalhockey DEF 171118.pdf