Een fantastische dag op het Family & Friends toernooi

Op 2e Pinksterdag vond weer het - inmiddels fameuze - Familiy & Friends toernooi plaats. Dit jaar met als thema ‘Olympische Spelen’. Alle 17 teams hadden een land gekozen en zich goed voorbereid. De prachtigste creaties kwamen langs, van Friesland tot de USA en van Papua New Guinea tot België.

Na een echte vlaggenparade en ontsteking van het Olympisch vuur, startten de wedstrijden. Van (heel) jong tot oud werd er fanatiek gehockeyd, prachtige doelpunten gescoord en veel gelachen. En dat in de stralende zon.

Een hilarisch lunchspel (hoe trek je zo snel mogelijk een bevroren t-shirt aan), shoot out competitie, goed verzorgde lunch en een lekkere bbq maakten de dag compleet. En dat alles onder een heerlijk zonnetje.

Het was een topdag. Daarom willen we iedereen die dit toernooi mogelijk heeft gemaakt, heel hartelijk danken. Natuurlijk het organiserende team, maar ook alle vrijwilligers achter de bar en in de keuken. We zien al uit naar komend jaar, want ‘Familie ohne Ende’ heeft zich aangeboden om de organisatie op zich te nemen.
Tot dan!

22-5-2024 Algemeen nieuws