Even voorstellen: Joost van Haeften

Tijdens de ALV van 28 mei wordt Joost van Haeften voorgedragen als bestuurslid Technische Zaken - Senioren. Joost draait al even mee als gast van het bestuur, dus de kans is groot dat je hem al eens langs hebt zien komen. Joost stelt zich voor:

Zoals velen heb ik een warme band met onze hockeyclub. Ik hockey sinds mijn 21e bij de club en ben nu 47 jaar. Mijn vrouw Nicole (ook betrokken bij de club) hockeyt hier al vanaf haar jeugd en ook onze kinderen hebben het hockeyvirus overgenomen. Zij spelen in de JO12-1 en MO14-1.
Na jaren van zelf hockeyen en na aardig wat jaren als trainer/coach actief te zijn geweest ben ik door George Spier gevraagd om in het bestuur plaats te nemen. Bedenkende hoeveel de club voor mij betekend heeft, kun je dan geen nee zeggen...

De vraag kwam voor mij op het juiste moment. De club is met een aantal nieuwe technische stafleden de goede weg ingeslagen. De ambitie spat er vanaf. Mooi om daar onderdeel van uit te mogen maken. Ondanks dat ik nog heel druk ben met mijn eigen bouwbedrijf, NE Ruwbouw Combinatie (NERC, vast wel eens gezien op een sponsortrui) heb ik de ambitie om samen met de technische staf een volgende stap te zetten op technisch gebied. Ik merk dat we bij MHC Leusden veel gedreven vrijwilligers hebben en dat we de uitdagingen die er liggen als een familie aanpakken. Sportief succes is mooi, maar een fijne en gezellige club voor iedereen is nog belangrijker. Ik ben ervan overtuigd dat de successen dan vanzelf volgen. Tot ziens op of rondom de velden!

14-5-2024 Nieuws van het bestuur