ONFIRE Hockeyschool - extra techniektraining!

zondag 15 september 2019   |   09:00 - 10:30   |   Clubhuis Leusden
Op 10 zondagochtenden in de periode 15 september t/m 24 november 2019 worden door ONFIRE Hockeyschool weer 10 technische toptrainingen verzorgd voor jeugdleden. Hier kun je je (basis)techniek goed op orde krijgen en meer technische vaardigheden aanleren!

Naast de reguliere clubtrainingen wordt 1x in de week 1,5 uur extra getraind op techniek volgens de filosofie van Raoul Ehren (al 10 jaar coach Den Bosch Dames 1) en Sjoerd Marijne (voormalig bondscoach Nederlands XI dames, huidig bondscoach India dames). Gewoon omdat je gek bent op hockey, maar ook omdat je graag getraind wil worden door toptrainers!

Je kunt je aanmelden voor 10 technische trainingen. De trainingen kennen een hoge intensiteit o.a. doordat we werken met kleine groepen, je bent veel in beweging en je krijgt veel individuele begeleiding zodat je daadwerkelijk beter wordt. Je leert alle nieuwe technieken, maar eerst moet de basis in orde zijn.

Bekijk deze video voor een goed beeld van de trainingen van ONFIRE Hockeyschool!

Kijk voor meer info op www.hockeysupport.nl!

>>> TIP voor al onze coaches: Kom eens kijken bij de trainingen van ONFIRE Hockeyschool! Ook als coach kun je er echt iets leren, alleen al door te kijken!