Verloren en gevonden voorwerpen

Gevonden voorwerpen zoals kledingstukken, scheenbeschermers, sticks, etc. worden bewaard in de kist, rechts van de trap in de hal van het clubhuis.

Deze kist wordt ca. 1x per maand geleegd, maar de gevonden voorwerpen worden het hele seizoen bewaard. Aan het einde van het seizoen (in augustus) gaan de spullen die niet zijn opgehaald naar een goed doel.

Ben je iets kwijt? Laat het weten!
Wat het ook is; laat het altijd zo snel mogelijk weten als je iets kwijt bent. Stuur daarvoor een mailtje aan [email protected] (óók als het niet in de kist ligt) en vermeld daarin zoveel mogelijk kenmerken, zoals kleur, maat en andere bijzonderheden.

Waardevolle voorwerpen: bar of wedstrijdtafel
Waardevolle gevonden voorwerpen, zoals bijv. sieraden, een bankpas of een telefoon, houden we het liefst apart. Het je iets dergelijks gevonden? Geef dat dan bij de bar of de wedstrijdtafel in bewaring en laat ook dát even weten met een mailtje aan [email protected].

TIP!
Voorzie je stick, scheenbeschermers, truien, jassen enz. van je naam en telefoonnummer!