Clubkleding

Al onze clubleden spelen alle wedstrijden in het officiële clubtenue van MHC Leusden.

Het officiële clubtenue (ook wel wedstrijdtenue genoemd) bestaat uit een oranje shirt en een grijze rok of broek met witte strepen langs de zijkant en zwarte kniekousen, alles van Adidas. Het is voorzien van de logo’s van sponsoren en bovendien staat ons clublogo er natuurlijk op!
Zorg dat je tijdens wedstrijden het officiële clubtenue draagt. Je loopt anders het risico dat de scheidsrechter, coach of het bestuur je verbiedt om te spelen.

>> Er is ook een officieel shirt voor uitwedstrijden waarbij een andere kleur dan oranje gedragen moet worden; dat shirt is wit met oranje strepen. Het dragen van dit shirt is niet verplicht.

Ter bescherming van je mond en benen moet je tijdens je wedstrijd (en training) ook een speciale gebitsbeschermer en scheenbeschermers dragen!

Waar kun je het clubtenue kopen?
Het clubtenue is exclusief verkrijgbaar bij ClubColors, de kledingsponsor van MHC Leusden. Via de online webshop van ClubColors https://www.clubcolors.nl/club/leusden

Tweedehands kledingbeurs
Aan het begin van een nieuw hockeyseizoen wordt op de club vaak een kledingbeurs gehouden waar tweedehands hockeykleding tegen een geringe vergoeding verkrijgbaar is. Met name bijzonder geschikt voor de beginnende hockeyer!

Teams met een eigen kledingsponsor
De kleding van Dames 1 en Heren 1 wordt door onze hoofdsponsor gesponsord. Deze spelers en speelsters krijgen een wedstrijd- en trainingstenue en trainingspak in bruikleen. Het wedstrijdtenue wordt alleen tijdens de wedstrijd gedragen en na de wedstrijd ingezameld en gewassen. De trainingspakken worden voor en na de wedstrijd gedragen en tijdens de wedstrijd door de bankzitters in de dug out. Er wordt niet in getraind om overmatige slijtage te voorkomen.

Voor alle andere teams met specifiek gesponsorde kleding geldt: draag ze alleen tijdens de wedstrijd. Op de wedstrijddag draag je bovendien – indien van toepassing - het pak dat je hebt gekregen van de sponsor. Trainen in deze kleding mag alleen als je sponsor dat heeft goedgekeurd.

Meer weten over het sponsoren van kleding?